En dag som jag bara vill trycka på delete...

Idag har varit en tung dag, det är ju verkligen en bergodalbana från helvetet! Upp och ner. Det har varit tunga dagar sedan i söndags kväll. Jag är otroligt trött, slut i kroppen samt huvudvärk...inge vidare! Jag var ute och gick lite idag och hoppades att lite friskluft skulle hjälpa, men tyvärr inte. Hoppas att jag känner mig piggare imorgon! Det ska jag göra, orkar inte känna mig sjuk, är så trött på det! Längtar till den dagen som jag känner mig frisk, att jag klarar av allting som jag gjorde innan jag fick cancer. Men för att hjälpa mig själv ännu mer på traven så har jag bestämt mig för att börja träna igen, lite smått iallafall. Så imorgon har jag tänkt att gå till gymmet, får se vad jag orkar göra, (var ju snart 6 månader sedan jag tränade) jag har ju bara gått promenader. Men som sagt, hitta tillbaka och träning har ju alltid varit en stor del av mitt liv! Har ju spelat ishockey sen jag var 6, samt spelat fotboll, så aktiv har jag ju verkligen varit. Att göra saker för sin egen skull är ju verkligen viktigt, för min del är träning ett viktigt redskap för att jag ska känna mig mer som mig själv. Jag har alltid mått bra av att träna och vara aktiv, så det är ju ett steg i rätt riktning! Men jag vet att jag får ta bebissteg, känna mig fram hur mycket kroppen orkar. Nu ska jag ta och sova så att denna dag "försvinner" och att jag då vaknar upp till en underbar torsdag!:)
1 Janne&Kerstin:

skriven

Vi tänker på er!

Svar: Tack! <3
Caroline Sarendal

2 Ingela och Bertil:

skriven

Kämpa på. Att aldrig ge upp ger styrka att orka.

Svar: Tack!! <3
Caroline Sarendal

3 Eva o Leif:

skriven

Vi vet att du är en kämpe som aldrig ger upp. Hoppas det vänder snart.
Ni finns dagligen i våra tankar.
Kramar från oss

Svar: Vi är positiva och försöker att blicka framåt, men ändå en dag i taget! Men detta är en kamp som jag kommer att vinna! Tillsammans kan vi besegra cancern!
Carro

Kommentera här: