Hoppet❤

Jag har varit mindre bra på att uppdatera, men jag har gått in i en bubbla, en ny bubbla. Det var underbart att åka iväg med Johan och få ladda batterierna och känna att energin fylldes på! Men som sagt, jag har gått in i ett bar bubblor sedan den 16 augusti 2012.

Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska hantera allt och strålbehandlingen som startar på tisdag den 4 juni. Nästa behandling och det är någonting nytt, någonting främmande...

Hur många gånger har jag inte känt att det blir för mycket? För många känslor, FÖR MYCKET av allt! Jag hoppas verkligen att detta är slutspurten på behandlingar, sedan är det ju "bara" 10 år med täta kontroller innan jag blir friskförklarad. Avlägset, långt bort, ljuset i tunneln är en strimma, en liten smal strimma...men den finns där, hoppet, längtan, framtiden! Hoppet och tron på framtiden och livet lämnar mig aldrig!❤

1 jersey:

skriven

Vad fint du skriver Carro, jag blir tårögd när jag läser allt! Har nyligen fått veta detta och att du bloggar. Kämpa å krya. Kram Jersey (fd. vik dam)

Svar: Tack Jersey! Jag och familjen kämpar, det är verkligen en kamp, men det gäller ju mitt liv så det finns ju bara ett alternativ och det är att jag fixar detta! <3
Carro

Kommentera här: