Vad jag uppskattar

Det har varit några toppen dagar. Min familj och mina vänner har firat min födelsedag ordentligt och det har varit super härligt och trevligt! Det har varit underbart att bara få vara med människor som jag älskar. Personer som finns för mig och mina killar.  Att bli firad är trevligt, men det bästa är kvslitetstiden med dem bästa. Det uppskattar jag. Det är det jag minns. Samtalen. Skratten. Tårarna. Kramarna. Kärleken. Värmen. Glädjen. Det minns jag och bär med mig.❤️ Det är de små sakerna som betyder något. De små sakerna har stor betydelse. Se det lilla i det stora, då hittar man små guldklimpar. Minnen som skapar styrka och kärlek ger mig kraften att orka.
1 Christel:

skriven

Så underbart att du blivit så firad och haft nära och kära runt dig.
Ja det är så viktigt med dessa möten och stunder. Att ta tillvara alla tillfällen som ges.
Kramar
Christel

2 Theresa:

skriven

Låter underbart att du blivit ordentligt firad!
All styrka till dig!

3 anonym:

skriven

Att se det det stora i det lilla är ju så oerhört viktigt. Lätt att glömma när livet går på räls Tyvärr. Människans dilemma.

4 Irre:

skriven

Glädjer mig att du nu mår bra. Sjukdom ger insikt hur dyrbart livet är och vad som är väsentligt i livet. En del lär sig ändå inte av detta. Men det har du gjort!

5 Eila Sandberg:

skriven

Vad gott att höra att du haft det så fint med familj och vänner. De är en gåva att vara tacksam över, och som Irre skriver här ovan - du vet dess värde. Kram

Kommentera här: