Den ofrivillige resenären

Jag kan varmt rekommendera denna bok till er alla. Detta är en bok till dig som tvingats ut på en ofrivillig resa - cancerresan. Vare sig du själv har en cancerdiagnos eller är närstående till någon med cancer, så är det här din bok. Verkligen läsvärt! Den finns att beställa hem gratis på den här länken. 

http://www.regionhalland.se/sv/sidhuvud/bestall-ladda-ner/vard-och-halsa1/bocker/den-ofrivillige-resenaren-/ 



1 Maria :

skriven

Visst är den underbar. Sträckläste den online och beställde hem ett ex. De har verkligen lyckats fånga hur det är både för oss drabbade och våra närstående.

2 Jessica:

skriven

Vilken kvinna du är!!
Har precis läst hela din blogg och vad du/ni har gått igenom… Vilken resa!!
Vet vad det vill säga då min mamma fick samma besked i sep-13… men tyvärr hade hon inte en tumör utan 8 st…dock är inta alla lika stora som din men trots allt.. så operation var inte aktuellt..
Men mot alla odds lever hon fortfarande och har ett drägligt liv..
Du är en hjälte och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får må bra även inom dig!! Var glad och stolt för din fina familj och ta vara på livet och all tid med din son<3

Stor kram från en som tror hon vet vad du går igenom.. /Jessica

3 Felicia Olsson-Lundgren:

skriven

Vilken underbar människa du är! suttit och läst din blogg och vilken fantastisk kämpa de är!

Jag heter Felicia och 19 år och går mitt sista år på gymnasiet. Jag håller på med ett arbete som kallas projekt arbete och har valt ämnet cancer, min huvudfråga i ämnet är: Hur påverkas motivationen till livet med en cancer diagnos? I samband med mitt arbete har jag även startat en insamling tillsammans med cancerfonden. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ställa upp på en intervju? Det blir då via mail.

Ha en underbar dag!
Många många kramar // Felicia

Kommentera här: