Vi är alla kämpar!!

Jag finner inte de rätta orden. Jag är så rörd. Glad. Tacksam. Vad mer kan jag säga än "TACK för alla likes och alla fina kommentarer! Ni är verkligen bäst!! Det berörde mig verkligen, tårarna rann och jag kände kärlek, värme, men även en sorg. En sorg att vi är så många. Vi är alla kämpat!!❤️" Å Ung cancer, tack för att Ni finns och hjälper oss alla, både oss drabbade men även för våra anhöriga! Det är kärlek! Tack!❤️

I fredags la Ung cancer ut ett inlägg på deras Facebook sida. Det handlade om mitt förra inlägg här på bloggen, "Det syns inte. Du kan inte se det." Jag var inte riktigt beredd på hur många som skulle läsa det och även känna igen sig. Vilken respons! Som jag har skrivit tidigare så är jag glad om jag kan hjälpa en person att känna, "jag är inte ensam..." 

Jag tycker att det är skönt själv att känna den känslan. "Att jag inte är ensam. Det finns andra som också känner som jag." Samtidigt som det är fruktansvärt att veta om att jag inte är ensam. Varför är vi så många som drabbas?! Varför?! Tyvärr finns det inget svar på det, men TILLSAMMANS klarar vi allt! Jag finns här för er och ni finns här för mig, tillsammans!❤️







1 anonym:

skriven

Så fina ord från dig! O vilken fin bild på dig. Vilken snygging du är!!

2 Gunilla Nilla Lundberg:

skriven

Vackra Carro..Lika vacker på insidan som på utsidan !! P&K Nilla

3 Maria Kolmgren:

skriven

Fin du är, dax för mig att slänga peruken;) Har nog lika mycket hår som dig men är så feg..TACK för inspirationen..jag är inte ensam..tillsammans..

Svar: Tack snälla du! Du ska göra det som känns bäst för dig. Jag har aldrig använt min peruk. Det kändes aldrig rätt för mig. Men jag är övertygad om att du är lika vacker utan peruken.❤️ Du är aldrig ensam! Tillsammans är vi starka!👊❤️ Kramar!
Carro

4 rebecca 25.:

skriven

Du är grym. jag har precis förlorat min mamma i cancer. Bror har också haft. kämpa kämpa <3

5 Erika H:

skriven

Så sant! Vilken kämpe du är! <3

Kommentera här: