1 Cathrine:

skriven

Hej.
Häromdagen startade jag en grupp på facebook som heter "Canceröverlevare och cancerkämpar" Där man är välkommen i alla åldrar. Där vi kanske kan känna en gemenskap, stötta varandra och även dela glada stunder. Du är varmt välkommen om du vill. jag länkar gruppen då det inte går att söka den när det är stängd. https://www.facebook.com/groups/382591118545136/
Trevlig kväll! Med vänlig hälsning Cathrine

2 Nisse:

skriven

Cathrine (också..)..
Jag ska skriva någon rad i gruppen! Det är ju oerhört viktigt o veta.. Att för många är cancern de bättre som hänt i deras liv.. Många av oss, vaknade för fösta gången.. o insåg.. Att det är här o nu som gäller.. Inget taskspeleri mer.. och insikten.. Att livet är väldigt kort, för oss alla! Och under den tiden, ska vi kämpa för att verkligen leva, dela med oss.. inte minst.. Sluta fördöma!!
Min cancer - är ett med de bättre som hänt mig, och min omgivning.. Jag blev en bättre o sannare med broder.. far och make.. Inte minst - mänska! Nu först VET jag, att döden väntar oss alla! Jag var lite osäker, innan jag blev sjuk! Vi ska inte glömma - alla - allt, får leva HELA livet.. Varken mer, eller mindre.. Tid finns ju inte, som bekant.. Inte mått heller! Nisse!

Kommentera här: