Det var allt för länge sedan...

Hej allihopa, det var allt för länge sedan jag skrev. Det finns flera anledningar till att jag inte har skrivit. Jag behövde en paus. Det är många saker som har hänt. Både jobbiga saker, men också många bra saker. Jag lovar att jag ska komma igång med bloggen igen.
1 Anonym:

skriven

Ja!!!!!

2 Isabella:

skriven

Skönt att det verkar vara på väg åt rätt håll, du är så otroligt stark. Jag hittade din blogg av en slump nu ikväll då jag ville hitta en annan blogg om en tjej med hjärntumör och jag blir så otroligt imponerad av din resa som jag delvis har fått en inblick i tidigare. // Före detta Receptionisten :)
All lycka i framtiden och jag håller tummarna för dig.

3 anonym:

skriven

Jag

4 anonym:

skriven

Tycker att du lägger ner bloggen helt. Undrar varför du inte gjort det.

5 Nisse:

skriven

Själv skulle jag nog mest vilja veta, vilka som ligger bakom den här bloggen.. Visst man kan göra roliga saker - man kan skämta om död o pina.. Själv tänker jag så här: OM det finns en onödig risk, att man skadar någon i sin kamp med egen eller någon annans cancer.. Genom att göra en kul blogg.. Så är det inte helt OK.. Även om allt o alla har rätt att komma till tals.. Visst - det finns värre saker än både döden och cancer! Ovisshet.. Ovissheten om vem som ligger bakom den här bloggen.. t.ex. Vad är motivet? Hur som.. Störst av allt kanske ändå, kärleken är! Vem vet? Nisse

Kommentera här: