Det är Du

Det är Du min älskade son, det är Du...det finns inga ord i hela världen som kan beskriva min kärlek till dig. Obeskrivligt!❤️ Mamma älskar dig mest av allt! 

1 Birgitta:

skriven

Såååå fin bild av er två. Kram

2 Bibbi E:

skriven

Vad fina ni är! Kram! Carro, ha tålamod. Det tar tid att komma igen med allt du varit med om.

3 Camilla L:

skriven

Hej
Vill bara skicka varma hälsningar. Har läst din blogg... ska krama mina grabbar hårt ikväll...
Kram till dig!!!

4 Gunilla Lundberg:

skriven

Caroline......MÅSTE logga in på Din blogg varje kväll innan jag somnar........Jag är fysiskt och psykiskt frisk men totalt beroende av Din blogg.....Din livssyn innehåller ALLT.....sorgen,skrattet,kärleken,kraften,ljuset,hoppet,värmen,smärtan,ilskan,tacksamheten,tryggheten.....Jag arbetar som kurator/psykolog....TACK för att Du delar med Dig,Caroline.Du är min handledare både i mitt arbete och i mitt eget liv.Hoppas att min kommentar är ok för Dig!? Nilla

Svar: Din kommentar är mer än okej! Det värmer att höra! Det är en av många anledningar till att jag skriver, jag vill hjälpa andra, mina nära och kära, mig själv. När jag fick min diagnos saknade jag någon som kunde sätta ord på ALLTING, jag ville ha någon som verkligen förstod mig...
Å du, tack för att du läser om mitt liv, att jag gör nytta, att jag gör skillnad för någon! Kram!❤️
Carro

5 sanne:

skriven

Läser din blogg med tårar i ögonen.
Jag har varit med om att mista en nära i hjärntumör, min pappa. Tio dagar innan jag skulle fylla sex. Jag önskar att det funnita socialamedier då som det gör nu. Hade velat veta min pappas tankar genom hela resan. Han hade ingen chans, tumör som ett ägg. Och på den tiden fanns inget att göra åt det.

Jag är idag 19. jag älskar din blogg och jag håller tummar och tår för dig och din familj. Genom åren har dom lärt sig mycket om cancer, bromsa och bota. Jag hoppas oddsen är med dig, din man och din son. Du är stark som öppnar dig såhär, vi är nog många som uppskattar din blogg.

All lycka till dig, du kan göra detta!

många kramar!

Kommentera här: