Tillsammans mot cancer

Klumpen i halsen växer och bränner. Det går inte längre. Inte ett öga torrt. Tårarna rinner ner för mina kinder. Det finns inget stopp. Många tårar har fällts ikväll. Det var tur att Johan satt bredvid mig i soffan och kramade om min hand, kysste mig och viskade "jag älskar dig". Tre ord som betyder så otroligt mycket! Vi grät tillsammans, vi höll om varandra, kysste varandra och sa "tillsammans är vi starka, vi fixar det här!" 

Cancergalan "tillsammans mot cancer" berörde oss alla. Inte ett öga torrt. Cancer är en fruktansvärd sjukdom som inkräktar på alla våra liv. Som drabbad eller anhörig. Jag hoppas att du också gav ett bidrag. Tillsammans kan vi besegra cancer! Tillsammans!❤️



1 Sara:

skriven

Samma här:(Hemska sjukdom!
Utrota denna sjukdom!!!
Man önskar inte ens sin värsta fiende den smärtan och allt vad det innebär!

Kommentera här: