Skenet bedrar

Tystnaden. Stillheten. Den är underbar just nu. Jag vill slippa allt kaos. Det syns inte på mig. Får så ofta höra att jag ser så pigg och fräsch ut. Å jag vet att alla säger det med värme och kärlek. Men skenet bedrar. Utsidan speglar inte mina känslor. Utsidan är min skyddsmur. Mitt yttre speglar inte hur jag egentligen mår. Om jag kunde visa min insida så kanske fler skulle förstå hur jag mår. 

Döm inte boken efter omslaget...
1 Irre:

skriven

Måste man alltid vara stark? Svar nej. Ljus till dig!

2 Gunilla Nilla Lundberg:

skriven

Carro.....Besöker Din blogg dagligen.......Tänker på Dig!! Svårt att skriva någonting,,,,,,Du skriver mest till Dina anh och vänner....Dessutom är Du så himla "klok" själv i Dina inlägg......Vill Du att vi , vanliga bloggare skall kommentera ?? Om vad??Kram Nilla.

3 Anette:

skriven

Jag förstår precis hur du menar, ingen vet hur jobbigt det är med alla tankar...ingen som inte gått igenom helvetet man går igenom när man får cancer förstår, man vill o försöker tänka positivt men det är inte lätt. Önskar dig all lycka som går att få!

Kommentera här: