Samlar krafter

Har inte skrivit på ett tag, samlar kraft varje dag för att orka med dagen. Värmen, solen och sommaren är underbar. Jag har alltid älskat sommaren. Men det tar emot att säga att kroppen inte orkar lika mycket som tidigare. Speciellt inte med värmen, det tar mer än vad det ger just nu, tyvärr. Jobbigt att erkänna det för mig själv. Vill ju alltid vara och känna mig stark. Jag trodde att jag hade återhämtat mig bättre än vad jag har gjort. Men inte. Skynda långsamt, en dag i taget. Som jag har skrivit tidigare, lättare sagt än gjort. Men jag försöker, man kan ju bara göra sitt bästa. Det går ju framåt, små steg, men framåt!

Det har varit en toppen helg i alla fall. Vi har varit ute på sjön i två dagar och det var härligt! Dagarna gick fort, men mysigt, trevligt och avkopplande. Precis vad vi behövde! Första gången som Oliver åkte båt också och det gillade han.

Kommentera här: