Två vägar att gå

Jag har verkligen bra dagar. Bra stunder. Trots den betungande tröttheten som inte vill ge sig av. Existensen av den är betungande. Verkligen. En tyngd som tär på mina krafter. Jag biter ihop, kanske allt för många gånger?! Det är lättare så när man ska möta andra. Det blir mindre frågor. Mindre sorgsna miner. Jag vill inte att folk ska se på mig och tänka " Stackars Carro, och hennes familj! Det är inte rättvist." Jag vet att långt ifrån alla tänker så, men tyvärr så finns de. Till er vill jag bara säga att stötta oss och tro på oss. Vi klarar det här. Vi har valt och bestämt oss för att vi kommer att klara det här!

Man har alltid två val här i livet. Två vägar. Ge upp eller se framåt och våga tro på framtiden. Att ge upp har aldrig varit något val för mig här i livet. Det finns så mycket att leva för. Det gör det alltid. Så ge inte upp. Våga tro!

1 Stefan Johansson:

skriven

Man ska aldrig ge upp. för det finns hjälp att få.
Jag är en ärlig Gubbe/Datatekniker sedan 27 år som vill sprida kunskap om
alternativa behandlingsmetoder mot dödliga sjukdomar.
Svenska Samhället undanhåller för oss vanliga medborgare sanningen om
Marijuanans medicinska egenskaper.

Det är svårt att försöka förklara det jag vill ha sagt, utan att det ska misstolkas.
Det jag vill ha sagt är att vi har lösningen på många dödliga sjukdomar,
som kan behandlas utan biverkningar.

Dad Gives Cannabis Oil to Toddler Battling Brain Cancer - Medical Marijuana
http://www.liveleak.com/view?i=a9a_1336520462

Men det saknas forskning i Sverige på området vad den har för medicinska
egenskaper.

Vi är så hjärntvättade ända från våran barndom. så något annat inte
existerar. Det är ju knark säger 98%..

Får jag berätta en liten saga. som jag anser är sann.

Vi har lösningen på gåtan om hur vi ska behandla cancer samt
många andra svåra sjukdomar utan biverkningar, som fallet är idag, närmare
än vi tror. men Samhället undanhåller oss all forskning som finns.
Om du går till Google eller Wikipedia och skriver in "Endocannabinoider" i sökrutan så får du veta hemligheten. Vad jag egentligen är ute efter är, "signalsubstanser"

Endocannabinoider är kroppsegna cannabinoider

http://vimeo.com/27272870


Hoppas att du får Hopp om bättring när du ser vilka framsteg dom gör i flertal andra länder. däribland Luxemburg


Marijuana i koncentrerad form = raffinerad = hamp oil botar Cancer.
stoppar celltillväxt, dödar cancerceller/påskyndar deras död, samt dödar
metastaser.

http://www.simpson-oil.com/News-or-Reviews.html


Harvard University scientists reported
that THC slows tumor growth in common lung cancer and “significantly reduces the ability of the cancer to spread.” What’s more, like a heat-seeking missile, THC selectively targets and destroys tumor cells while leaving healthy cells unscathed. Conventional chemotherapy drugs, by contrast, are highly toxic; they indiscriminately damage the brain and body.


Men ny forskning visar att Marijuana innehåller över 420 olika signalsubstanser,bla.Anti-inflammatoriska medel, olika
antioxidanter,THC,CBC,cannabidiol (CBD); cannabidiolic acid (CBDA); tetrahydrocannbidivarin (THCV);
rocannbidivarinin acid (THCVA); cannabichromene (CBC); cannabichromenic acid (CBCA); cannabigerol (CBG) and cannabigerolic acid (CBGA). , osv.osv.osv som vi ännu vet så lite om vad dom ger för effect.
THC är ju bara 1 substans i sammanhanget, men det är vad folk tror, att Marijuana bara innehåller THC.

Människan har ca 100 olika signalsubstanser i kroppen.

Jag ger dig lite länkar så att du kan se själv. .men hjälpen finns utomlands och inte i Sverige.

Jag vill dej allt väl, ingen vill ju vara sjuk.
Skriv gärna till mig om det är nått du undrar över.


min mailadress är [email protected]




http://www.endalldisease.com/spain-study-confirms-hemp-oil-cures-cancer-without-side-effects/


http://www.thedailybeast.com/articles/2012/09/06/marijuana-fights-cancer-and-helps-manage-side-effects-researchers-find.html


sök på google " cancer marijuana cure



Vänliga hälsningar Stefan.


Ps. jag har varit ca: 70.000 timmar på internet sista 20 åren, så det är inte undra på att man har fått mycket information, det gäller bara att sortera ut det som är relevant.. "Kram på dig"

Kommentera här: