Det borde inte komma som en chock

Utan att jag vet ordet av det kom det bara. Som en chock. En storm. En gigantisk våg. Det borde inte vara så, jag visste att det en dag skulle komma. Jag trodde att jag skulle kunna hantera allt. Jag brukar ju ha kontroll. Men inte nu...alla känslor, tankar...allt vi har gått igenom. Allt som vi har gått igenom. Jag vet inte vad som är värst. Att få beskedet cancer var fruktansvärt, minst sagt. Men allting annat som jag och familjen har varit tvugna att gå igenom har varit ett helvete. Det är det fortfarande. Alla behandlingar. Mediciner. Operationer. Strålbehandling. Besked. Bakslag. Från hopp till förtvivlan. Från förtvivlan till hopp. Det är hela tiden upp och ner. Så fort det känns ok händer det någonting. Jag har från början alltid valt att se saker och ting positivt. Även när det har varit som svårast. Å det har varit svårt det också, att se det positivt. Men tillsammans med min familj har vi klarat det. Så varför skulle jag inte klara detta?! Jag har ju min älskade familj, tillsammans är vi starka(re)!!

Jag älskar er!❤️


1 lBirgitta:

skriven

Ja det är nog mkt att bearbeta för dig. Man bara känner så mkt med dig och dina fina killar. Hoppas ni kan njuta av den nalkande julen. Varrma tankar och kram.

2 Nisse, eller Olle.. skit samma!:

skriven

Syster!
Med en dåres envishet upprepar jag.. Bli vän, med Din fiende! Det gäller inte bara din kropp.. Utan även tid o rum.. Kanske det ligger något i.. "Var dag har nog av sin egen plåga..".. Du ska veta - att, för oss som tittar in i ditt liv.. Är på gränsen till, lika frustrerad.. som Du! Summan av kardemumman, kommer bli exakt samma för oss alla, till sist.. Och förmodligen, är vägen.. målet!

Olle.. nej, jag menar.. Nisse..

3 Miriam:

skriven

Hej! jag vill bara rekomendera en hemsida om att bota cancer naturligt istället för att ta massa gifter som förstör din kropp http://www.chrisbeatcancer.com/ lyssna på videon med ett öppet sinne, jag tror detta kan hjälpa! :)
peace

Kommentera här: