Du var aldrig välkommen

Du finns.
Du är verklig.
Du kom. Du kom fast du inte var välkommen.
Du stannade. Trots att jag bad dig att ge dig av. Du stannade mot min vilja. Du stannade.
Du var aldrig välkommen. Du har och kommer alltid att vara en inkräktare. 
Du äter upp allt som kommer i din väg. Du är hänsynslös. Inget samvete. Inga känslor. Du bara finns och inkräktar.
Jag ber dig igen. Lämna mig. Försvinn. Lämna min kropp. Det räcker nu. Jag ber dig, snälla. 
1 Irre:

skriven

Godkväll. Med smärta läser jag dina ord. Men att erkänna som det är, ger kraften att be den objudna gästen morstånd. Ett motstånd fullt av kraft och ljus som kan mota bort. Jag önskar dig all styrka som finns, så att du kan bli frisk igen! Kramar

2 Lotta:

skriven

Ni klarar detta! Varm kram <3

3 Christel:

skriven

Hej Carro!
Jag är ny läsare av din blogg och har nu läst igenom allt du skrivit.
Det finns egentligen inga ord som beskriver det ni gått igenom och inte heller att beskriva vilken fighter du är.
Och vilken underbar familj och fantastiska vänner du har som står enade med och runt dig. Det betyder ju allt. Och er son är ju helt magisk, vilket charmtroll:)
Du är beundransvärd hur du har hanterat allt och det du tagit dig igenom. Känn dig stolt över dig själv.
Skickar dig massa ljusa tankar och styrkekramar och fortsätter heja på dig härifrån.
Christel

4 Helen:

skriven

<3

5 Gunilla Nilla Lundberg:

skriven

Älskade,starkaste och vackraste Carro.Ute på mörkaste Gotland tänder jag ett ljus för Dig varje kväll.Kramar till Er alla tre!H/Nilla

6 Maria:

skriven

Kommentarer på ens blogg kan ibland kännas lite som tomma ord... Men eftersom man inte finns där du är så får det bli så ändå. Sänder dig styrketankar...för vad det är värt...ny läsare... Kram från Göteborg...

7 Nisse:

skriven

Hej!

Kanske det låter lite fånigt.. Men om jag var Du.. Hade jag nog tagit kontakt med Regina Lund.. hon har säkert en bra blogg (också).. Jag vet att hon kan otroligt mycket om sin cancer.. Dessutom - är hon en väldigt fin människa! Hon är ju lite "synsk" - och det är ju verkligen bra! Du kan ju kolla upp min idé - om att älska sin fiende.. Du vet ju redan, att allt Du ser, allt Du känner.. är det bara Du som ser o känner! Vi här utanför - har samma som Du.. Dvs, bara de vi ser, hör o känner..
Flummig värre - ser jag!
Nisse

Kommentera här: