En tår

Det föll en tår när jag fick se bilden på mig och Oliver, blev varm inombords, kärlek, livet, glädje. Precis som det ska vara. Precis som det borde vara. Precis som det var tänkt. Förväntan.

Livet, fullt av skratt och glädje! Så vill jag att varje dag ska vara. Jag hoppas att varje dag blir en bra dag, jag ska se till att det blir bra dagar, tillsammans med min familj och mina vänner. Förväntningar, hopp om en ljus framtid, HOPPET! Det lämnar mig aldrig.❤

1 Jenny:

skriven

Du är så himla fin Carro!
Snart är det semester och då hoppas jag vi kan ses nåt!
Kraaaaaam!

Svar: Å tack Jenny! <3 Självklart ska vi ses då!!:) kramar! <3
Carro

2 Johanna :

skriven

Så fantastiskt fina ni är! Glädjen och kärleken riktigt lyser om er <3 En bild att se tillbaks på och minns när livet känns tungt. Ni fixar allt, tillsammans!

Svar: Tack Johanna!1 <3 Å ja det gör vi verkligen!! <3
Carro

3 Anna:

skriven

Fin bild av er. Hittad din blogg, är också cancerdrabbad och har barn. Lycka till i din fortsatta kamp mot denna hemska sjukdom.

Svar: Tack!:) Ja cancer är en fruktansvärd sjukdom, jag beklagar verkligen, men jag hoppas att det går bra för dig och din familj!! All styrka och kärlek till er och lycka till, du fixar det! Kram <3
Carro

4 Lotta:

skriven

Du är så vacker! Det syns att Oliver ger dig styrka!!
Du kommer vinna din kamp!!
//Lotta

Svar: Det gör han verkligen, bästa medicinen och energikällan!! <3
Carro

5 Inger:

skriven

Så vacker .

Svar: Tack <3
Carro

6 Mariza:

skriven

Vacker bild. Styrkekram.

Svar: Tack! <3
Carro

7 Micke:

skriven

Vilken styrka och glädje du uppvisar!
Jag hoppas allt går bra för dig!

Svar: Tack så mkt!! <3
Carro

8 SANDRATORN.SE - BLI MÅNADENS BLOGG INNE HOS MIG!:

skriven

Oj, vad vacker du är!

Svar: Å tack så mkt!! <3
Carro

9 Elliot:

skriven

Håller alla tassar att du skall bli frisk och kämpa på.

Svar: Tack snälla!! <3
Carro

10 Madelene:

skriven

Håller tummarna för dig och din familj!
Bevara hoppet och lev livet, allt kommer bli bra <3

Svar: Tack snälla! Hoppet lämnar mig aldrig, det kommer att bli bra, det måste bli bra! <3
Carro

11 Rebecka :):

skriven

kämpa fina du, en underbar människa som du har alla änglar vid sin sida. håller tummarna för er jag med, <3

Svar: Tack snälla du!! <3
Carro

12 Moa Eliasson:

skriven

Kämpa på, det finns alltid hopp och allt kommer bli bra! Stay strong, håller tummarna!

Svar: Tack! Hoppet lämnar mig aldrig och jag ger inte upp, det är min kamp! <3
Carro

13 Sara:

skriven

Styrkekramar till dig, du är vacker! <3

Svar: Tack så mkt!! <3
Carro

14 örkel:

skriven

Vackra kvinna! Trots all skit så lyser det om dig.. så fin bild på dig och din prins. Önskar och ber att denna djävulska sjukdom försvinner snabbt så du får energin att leva fullt ut!kriga som den fighter du är! Massa kramar

Kommentera här: