Kärlek❤

I fredags åkte ju jag och Johan till Stockholm, en lång weekend. Det blev Stockholm eftersom jag har flygförbud pga operationen, men det hade egentligen inte spelat någon större roll vart vi åkte så länge vi är tillsammans!

Vi har haft ett par underbara dagar!❤ Strålande sol, god mat, goda drycker, träffat trevliga människor, sett en hel del i stor stan, promenerat, strosat, shoppat, vilat, kvalitetstid, massa mys...ja det har varit en magisk helg med mannen i mitt liv!❤ Längtar till nästa resa.

Det är ju som sagt helt underbart att få åka iväg, men det är ju lika underbart, om inte bättre, att få komma hem till vår älskade Oliver! Som vi har saknat honom!❤ Just nu ligger han i vår säng bredvid mig och sover så sött, så fridfullt. Jag älskar att titta på honom när han sover, gos!❤

Bästa känslan att komma hem och få världens mysigaste kram av världens finaste son! Det värmde mitt hjärta, blev tårögd!❤

Jag är trött nu, men ändå har jag energi, själen har fått energi och mer styrka, mer kraft! Det känns så skönt! Å det var verkligen behövligt, det är ju bara en vecka kvar tills det är dags för strålbehandlingen. Ladda kämpa nu är det slutspurten! Jag fixar det här, det vet jag, tillsammans med er alla!❤

Kommentera här: