Kampen och styrkan

Det tar tid, kraft och ork att ta sig fram. Men vem har sagt eller påstått att det inte skulle var det?! Ingen. Jag önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna och så skulle allting vara över. Men så ser inte verkligheten ut. Jag måste kämpa för varje framsteg. Å jag kämpar med allt jag har och kan! Tro mig!!

Det här är det absolut värsta som har hänt mig och familjen. Ett helvete som jag inte önskar någon! Ett helvete, en kamp, en motståndare som inte vill ge vika. Fruktansvärt stark, men jag är starkare! Otroligt mycket starkare. Å jag tar mig fram, jag trycker mig fram, jag pressar mig fram! Ni som känner mig vet hur envis jag är, har jag bestämt mig för någonting så ska jag bara fixa det! Ingenting är omöjligt! Jag bestämde mig första dagen av detta helvete att skiten ska bort och jag är på god väg. Just nu är det jag som har överläge, jag är starkare! 

Det tar tid. Men det går framåt!



1 birgitta:

skriven

Du har kraften du har viljan. tankens kraft är enorm. Det är en kamp att komma igen men du har övertaget. så är det! I dina ögon kan jag se att här finns det jävlar anamma!!! Fortsätt tanka kraft från dina nära och kära. Hälsar jag från ett gråtungt och regnigt Luleå.

2 Caroline :

skriven

Fuck cancer men Du verkar otroligt stark, fortsätt så! Massa kramar

3 Sofia Klingensjö :

skriven

Hej Carro!

Jag följer din kamp och vill lämna ett avtryck.. Jag hejar på dig och vill skicka många styrkekramar till dig och din familj.

Tillsammans klarar ni detta!

Stor kram
Sofia

4 Ida Edström - Östersunds största blogg.:

skriven

Gud vad vacker du är!

Du verkar som en riktig kämpe, så härligt att se! Håller alla tummar för att du ska bli frisk. Massor med styrkekramar!!

5 Maria:

skriven

Hej. Första besöket på din blogg och dina ord går rakt in i hjärtat.
Jag önskar också att jag kunde knäppa med fingrarna så du och alla andra med denna hemska sjukdom kunde bli friska. Min faster gick bort i cancer för ca 3 veckor sedan.
Av det lilla jag har läst hos dig nu så verkar du ha rätt inställning och du kämpar verkligen men jag förstår om det känns som att kämpa i motvind ibland.
Jag önskar dig all lycka och hoppas att du går som segrare ur detta.
Kram Maria

Kommentera här: