Total tystnad

Vaknar upp och det är tyst. Inte ett ljud. Oliver och Johan sover fortfarande. Jag ligger kvar i sängen och försöker att somna om. Blundar. Men kan inte somna om, det är för mycket som står på spel idag. Min framtid. Mitt liv.

Räcker allt? Räcker det med allt som jag har varit tvungen att kämpa mig igenom? Det måste det! Det bara måste!
1 Lotta:

skriven

Hejjar på dig!!
Idag är en bra dag att få veta att du har kickat cancers ass!!

2 Lotta:

skriven

Hejjar på dig!!
Idag är en bra dag att få veta att du har kickat cancers ass!!

3 Jenny:

skriven

Håller alla tummar som finns för dig och dina älsklingar...

4 Aida:

skriven

Tänker på dig och hoppas att allt har gått bra! Hejja dig! Kram

5 Emma:

skriven

Håller alla tummar idag! Och tänker på dig massor. Lycka till och stor kram

Kommentera här: