Framtiden finns.

Igår var det min födelsedag. Jag blev 30 år. Det kändes bara bra. En milstolpe. Jag visste ju inte om jag skulle få uppleva den dagen. För cirka 18 månader sedan visste vi ju ingenting mer än att min livs kamp började. Jag har kommit långt. Gått igenom saker som jag aldrig trodde var möjligt eller ens tänkbara. Så min 30 årsdag var mer än välkommen. Jag såg fram emot att fylla 30. En känsla som är svår att beskriva. Jag känner någonting stort. Tacksamhet. Stolthet. Jag ser fram emot framtiden. För framtiden finns. Det vet jag. 

Förlora aldrig hoppet, tillsammans klarar man allt! Tack min älskade Johan för att du är du och för att du och Oliver gjorde min dag så himla underbar! Älskar er!❤️



1 anonym:

skriven

Underbart fina bilder! J

2 Eva:

skriven

Grattis! Inte bara till de 30 åren utan till din styrka! Du övervinner allt - även om det inte alltid känns så.
Kram

3 Eila Sandberg:

skriven

Helt fantastiskt att vara med om en sådan milstolpe och kunna fira den med glädje och stolthet!! Livet är verkligen den största gåvan av alla. VILKEN magnifik blomsterbukett, helt fantastiskt vacker! Så roligt att läsa om din underbara dag Carro!! Massor med kramar till dig

4 anonym:

skriven

Vilka fina killar du har!!!

5 Maria:

skriven

Härlig inställning :) Vilka underbara pojkar du verkar ha runt dig och buketten är juh bara så vacker!

6 Irre:

skriven

Du är verkligen älskad. Härligt att du fått livet tillbaka. Njut av det! Och grattis i efterskott!!!/

7 Theresa:

skriven

Grattis Carro!

8 Lite historia?:

skriven

Hej!
De påstås att kejsaren Julius Caesar, hade en liten pojke som följde honom över allt.. Pojkens uppgift var - att då kejsaren pratade allt för mycket smörja (skit).
Var pojken den enda som våga be han, sluta prata skit (smörja).. Utan att bli dödad.. Alltså de är bra om vi skaffar oss en lite pojke - till mans.. Någon/något som vågar.. be oss.. att skärpa till oss lite.. Fundera vad vi pratar/skriver om.. Vilken bild vi ger av oss - och våra liv.. Jag skriver det här - mest för att vi ska komma vidare i våra liv.. Med våra tankar.. Devisen om.. Att när det låter - för bra.. Så är det också ofta just, för bra.. Annars så tycker jag också det är kul med fest! Skål på oss! O grattis!

Hälsar.. Caesars, brorsa - Knut Olle

9 anonym, lättast så.:

skriven

Nisse på g igen, men genom nytt namn??!

10 anonym, lättast så.::

skriven

"anonym, lättast så.:"..
Tycker inte Du, det är viktigare med budskapet.. Än vad man ev. heter? Jag tycker - att alla tänkvärda texter, möten osv.. är bättre.. än inga.. eller ens fega o tillgjorda.. tankar.. Själv tänker jag så här.. Jag ska med mina texter, o möten göra ett tänkvärt intryck.. utan floskler! Mitt namn eller mitt alias.. spelar ingen roll.. De är ju alldeles för många av oss - som vill ge en bild, av oss.. Helt utan att ta hänsyn till den som man laverar bilden till! Den lille pojken sa till kejsaren, då han pratade en massa skit.. "Ge Dig för fan! Folket tror Du pratar en massa skit.." De kan ju gälla mig med!! Vem vet? Du då? Som inte är anonym!!!

11 Helena:

skriven

Hej. Hittade din blogg och det är lite terapi för mig att läsa då jag själv är i samma sits med en hjärntumör. Dock inte cancer men jag har levt med den sedan jag var 16 år och ska snart opereras för 5ggn pga. den. Om du vill läsa min blogg om min resa så finns den på http://hjrntumrentillbakaigen.blogg.se/

Du verkar ha en underbar familj som stöttar dig i livet.

12 Johan larsson:

skriven

Läste sin blogg och vet hur det känns då jag var 24 fick jag testikel cancer och fick cellgifter i 6 månader samt operation. Nu 19 år senare hittade man en ny tumör på kroppspulsådern som man trodde var en gammal rest. Man öppnade upp hela min mage och tog ut tarmarna för att få bort tumören och alla lymfkörtlar. I måndags fick jag veta att det fanns levande cancer celler i tumören så efter påsk blir det cellgifter igen. Allt rasade för mig och min sambo eftersom vi ska gifta oss i maj men vi kommer att göra det mellan två behandlingar men vi får däremot flytta på bröllopsresan.

Läs gärna min blogg
Minofrivilligaresa.wordpress.com

Lycka till i framtiden

Johan

Svar: Finner inga ord. Det finns inga ord som kan beskriva smärtan. Jag vet hur det känns och det är förjävligt. Fruktansvärt! Ingen ska behöva gå igenom den skit! Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra! All styrka till dig och din familj!!❤️ #fuckcancer
Carro

Kommentera här: