En sådan dag

Tungt. Kroppen är tung idag. Huvudet är tungt och segt. Det värker i hela kroppen. Smärtan är obeskrivlig. Vissa dagar är sämre än andra. Idag är en sådan dag. Ingen bra dag. Men imorgon är det en bättre dag. Hoppas jag.



1 Nisse:

skriven

Hej!

Jag utgår ifrån - att Du jagar information här på nätet.. Att Du håller kontakt med folk som är i liknade sits som Du själv.. Efter som mycket är skrivet på engelska - ska man försöka få hjälp av någon som är riktigt duktig på den sortens engelska!

Trotts allt - finns det en del bra "alternativa" mediciner (örter bl.a).. Som kan "vara till fromma".. Andningen är också otroligt viktig! Att Du syresätter Dig, "bra..".. Viktigt är också att Du håller din tänder (munhygien) på absolut topp!! Och att Du dricker lagom mycket vatten! Givetvis, bara den "bästa maten" (nyttig, fri från en massa skit, som förekommer..).. Kolla upp det här med 25 centiliter bra rödvin/dag.. (flaska - inte box).. Be dom andra här på bloggen - att ge Dig tips.. Att skriva till Regina Lund - är säkert inte fel! Om Ni nu än, inte har samma sorts cancer.. Hon är vad jag vet - en otroligt fin människa! NEJ - jag själv kan inte delge något från min behandling.. Jag tar ju en dag i sänder - o skiter fullständigt i när döden kommer.. om de´nu e´något o ta efter..

Nisse

2 Erika V:

skriven

Det hoppas jag med. Kram!

3 Eila Sandberg:

skriven

Tänker på dig Carro! hoppas det onda gör mindre ont idag. Massor med kramar till dig!

Kommentera här: