"Jag har tittat på bilderna..."

Det har varit en lång dag. Klockan har nog aldrig gått så sakta. Kl15 hade jag min läkartid. På vägen till sjukhuset hämtade vi upp min mamma som följde med oss. Alltid skönt att ha extra stöd och öron med. När vi kom innanför sjukhusetsdörrarna kom lukten av sjukhus. En lukt som jag inte har bra minnen ifrån. Får rysningar på hela kroppen. När klockan blev 15 ville jag bara bli uppropad. Ytterligare 15 min gick och en sköterska kom fram och berättade att det verkade dröja en stund och frågade om vi kunde vänta. Klart vi väntar, vill ju ha provsvaren...många tankar hinner jag tänka innan vi får komma in...

Halv 4 kom min läkare. Äntligen. Försöker att läsa av henne. Glad? Bestämd? Helt omöjligt att läsa av henne. Vi sätter oss ner. Hon ser allvarlig ut. Jag hinner tänka många tankar! "Kom igen, bara säg det!"

"Jag har tittat på bilderna och läst igenom deras anteckningar och allt ser bra ut. Du kan andas ut nu." Hon ler lite.

Johan kramar om min hand. Vi tittar på varandra och känner en lättnad.


1 Lena:

skriven

Så skönt. Har tänkt på er hela dagen. ❤️❤️

2 Bibbi E:

skriven

Puhh! Härligt! KRAM!!

3 Lotta:

skriven

Det visste jag väl!! Ingen å inget kan besegra hockeycarro!!! Härliga nyheter!!

4 Anna:

skriven

Åh herregud, vad skönt att höra! Så glad för din o din familjs skull <3

5 ulrica Köhl:

skriven

..och jag känner bara rysningar igenom hela kroppen! Är sååå glad för din/er skull, går inte att beskriva i ord!! Tack för att jag får följa din resa igenom livet<3 Vilken underbar början på året fina Carro<3 KRAM

6 Kerstin:

skriven

Vad skönt. Ta hand om varandra, hoppas vi ses snart. Kramar

7 Natasha:

skriven

Vad underbart det måste kännas!!! Få livet tillbaka! Grattis!!!

8 M:

skriven

Vilka härliga nyheter även för en okänd läsare. Mina tankar har varit hos dig idag och jag är så glad för er skull!

9 Johanna :

skriven

Så underbart! :)

10 Helena H:

skriven

Så skönt, grattis!

11 Michaela:

skriven

Underbart! Kärlek till dig och din familj

12 Sanna :

skriven

Gud så skönt att höra. SÅ glad för din och din familjs skull. FUCK CANCER

13 Sofie:

skriven

Åh så skönt!!!

14 Maja:

skriven

💕

15 Sofia Klingensjö:

skriven

Underbart!

16 Nisse:

skriven


Verkligen... underbart!

Nisse

17 lule :

skriven

Underbart härligt man gläds med dig å dina fina killar. Bara stort lycka till att njuta. STOR KRAM PÅ ER! Önskar B från Lule

18 Malin:

skriven

Underbara nyheter!! Jag glädjs med dig och dina familj! Tillsammans är ni starka!!

19 Irre:

skriven

Åååå vad jag blev glad när jag läste ditt inlägg idag. Du vet ju inte vem jag är men det spelar ju ingen roll! Du är värd all lycka. Njut sv stunden!

20 Maria:

skriven

Glad för din skull, er skull...

21 Erika V:

skriven

Det är helt fantastiskt!!!!!:)))

22 Cathrine petersson:

skriven

Härlig känsla! :)

23 Christel:

skriven

Underbara nyheter!!!
Tack tack tack!!!!

24 Eila Sandberg:

skriven

Gläds så med dig! underbart att höra! ja verkligen tack tack tack! kram

Kommentera här: