Rätt saker, rätt fokus - kärlek

2013 har varit ett fruktansvärt tufft år för mig och min familj. Vi har gått igenom så mycket. Så mycket mer än vad man egentligen orkar. MEN man fixar det, vi klarar allt tillsammans. Vi har kämpat och trots alla motgångar så har det även gett positiva resultat. Det lönar sig att vara envis och aldrig ge upp och våga tro och hoppas på att det går. Det kommer att bli bra! Därför har jag valt att fokusera på allt det positiva som hänt 2013! Det ger mig styrka! Här kommer några bilder på kärlek och styrka! 










































1 Lena:

skriven

Helt underbara bilder. Helt rätt fokus. Livet, kärleken o hoppet.
Många kramar till er alla från oss

2 Ingela och Bertil:

skriven

Gott nytt på er! Vilka fina bilder. Säljer du fortfarande de små änglarna? Det var en som idag fråga om jag kunde skaffa en till henne. Ingela

3 birgitta:

skriven

Tack för alla fina bilder du visar. Så himla fina.Man blir varm. Önskar dig o din familj en god fortsättning.Ett mkt gott 2014. Nu är det medvind som gäller./kärlek till er alla tre

4 Lisa:

skriven

Jag kan inte låta bli att gråta när jag ser de fina bilderna. Jag ber för dig och din vackra familj och anhöriga. Önskar dig ett starkt och friskt 2014. Av hela mitt hjärta.

5 Irre:

skriven

Jag beundrar ditt fokus och betänk de viktiga citatet som Nisse sände i förra inlägget. Utan kärlek är intet. Du bevisar vad viktig den ingrediensen är. Önskar dig ett magiskt 2014! Och hälsa i massor, kärlek har du ju redan!

6 Monica:

skriven

Underbara bilder :) Vi saknar er, för länge sen vi sågs. Kram

7 Nisse:

skriven


Jo, de här med kärleksbudskapet är enormt! Och verkligen värt att testa..

Samma med naturlagen om.. "....att man inte kan vinna kraft, och väg.. samtidigt...".. Den går också att få in i ens/sitt livs mönster!

Nisse

8 ida:

skriven

Svalkar vinden
Värmer solen
Känner du lyckan genom sorgen
..
Så varma och glada familjebilder! Skänker all omtanke! Mvh

Kommentera här: