Tillsammans

HA hopp VAR stark skratta HÖGT lev i nuet 

Dröm OFTA kom ihåg att DU är älskad OCH ATT aldrig ge upp!

Du är aldrig ensam! 


Jag finns. Du finns. Vi finns. Tillsammans. Styrka!

1 Irre:

skriven

Önskar dig och din fina familj allt ljus och kärlek och en fin helg. Tack för att du delar dina tankar!

2 ulrica:

skriven

Underbart kort på en umderbart fin familj<3 Det riktigt lyser om er!
Många kramar<3

3 Nisse:

skriven

Hej på oss!

Såg "Alex" Schulman gjorde en förställning på TV här om dagen.. Förmodligen ett bland det bättre grejerna jag sett på TV - i mitt liv! (Kolla SVT Play, kanske).. Om man sett hans föreställning, läst John Kennedy Tooles bok - "Dumskallarnas samman sväljning". Har man kommit en bra bit på väg, här i jämerdalen.. NEJ - jag vill inte påskina, att det är bättre med djup - än yta.. Min dotter hävdar bestämt - att man ska göra sig bättre.. än vad man är.. Inför sin omgivning! Och jag håller med henne! Så gott folk - kolla in vad Alex har gjort en lysande föreställning av! Om vännen "ulrica" kommer o skämmas lite.. så är det nog helt OK! Go´fortsättning!
Nisse

4 Kerstin:

skriven

Vilken fin bild. Tänker på er. Vi finns om ni behöver oss. Kram

5 birgitta:

skriven

Vilken bild!!! Så fiiiiin. Ett vackert par är ni med guldklimpen eran.varma tankar till er

6 anonym:

skriven

Herreminje så fint kort!

7 Peter:

skriven

Härliga och sanna ord men nog kan det kännas lite ensamt ibland fram på småtimmarna.

Kommentera här: