Ett mörker som börjar ljusna

Jag har inte haft styrkan, kraften eller orken till att skriva. Det har varit tunga dagar, mörka dagar. Mörka drömmar, hemska mardrömmar. Kroppen är så slut, kroppen min vill inte längre, den är trött på behandlingen. Jag är trött på behandlingen. Men nu är 24 behandlingar gjorda. Bara 4 kvar, bara 4 kvar. På måndag gör jag min sista strålning, jag längtar till på tisdag för då behöver jag inte åka till sjukhuset. Då måste jag inte vara där varje dag, då är jag klar med behandlingen. Hoppas jag. Då får jag chansen att återhämta mig, då kommer jag att få börja resan tillbaka, hoppas jag. Tillbaka till det liv som jag borde leva, ska leva. Det är så mycket som jag vill göra, se, uppleva. Listan är lång och jag vill göra, se och uppleva ALLT. Jag vill inte missa någonting, jag vill ha tillbaka mitt liv.
 
Det är dags för dig, dags för dig att gå, du har gjort ditt, tillräckligt med skada, tillräckligt med sorg och mörker. Det är nu som du ska lämna mig, oss. Du har gjort tillräckligt, jag vill inte ha dig tillbaka, du är ett mörker som vi lämnar bakom oss, ett mörker som jag aldrig vill tillbaka till. Du har gjort tillräckligt. Hejdå...jag hoppas att vi aldrig ses igen.
1 Erika :

skriven

Hej!
Jag har kollat din blogg då och då och har sett att det var ett tag sedan du skrev. Tänkte att du kanske har det extra tufft just nu. Jag vill bara säga att jag har tänkt på dig.
Kram!

Svar: Det har och är en tuff period nu, men jag kämpar, varje dag. Tack för dina ord och tankar! <3
Carro

2 Emilia:

skriven

Som jag har tänkt på dej älskade vän och kusin!! Du lämnar inte våra tankar och innerliga böner!<3 Vi önskar du tillfrisknar till kropp och själ nu! Styrkekramar till dej i massor!!

Svar: Å fina Emilia! <3 Jag blir rörd och glad, hoppas att vi ses snart! <3
Carro

3 Jennike:

skriven

hej ! halkat in på din blogg och läser den ofta ! tänker på dig mycket och hoppas verkligen du klarar dethär !! starka människa ! du är ett under bara att du orkar !! ta hand om dig !

Svar: Tack snälla du! <3 Det är otroligt tufft just nu, minst sagt. Men jag kämpar! <3
Carro

4 Ann:

skriven

Hej ! Känner inte dig men känner med dig och förstår vad du går igenom. Har kämpat mot denna sjukdom med 4 små barn och sambo. Är just nu symtomfri sedan ett år och jobbar för fullt. Är inte friskförklarad på långa vägar men mår bra. Kämpa och jag hoppas du kan återhämta dig, Styrkekramar <3

Svar: Hej Ann! Ja det här är det värsta som jag har varit med om. Önskar att allt bara skulle vara över, längtar tills den dagen kommer, för det ska den göra. Vad härligt och höra att du är på bättringsvägen, att du är på god väg, skönt och höra! All styrka till dig och familjen, du fixar det här! <3
Kramar och kärlek till er! <3
Carro

Kommentera här: