Bästa medicinen❤️

Idag är det en mindre bra dag. Kroppen vill inte som jag vill. Så idag blir det bara till att försöka vila så mycket det bara går. Hade helst varit ute i någon lekpark med Oliver. Men då får vi ta det en annan dag istället. Förhoppningsvis imorgon! Nu ska jag fortsätta att mysa och gosa med Oliver.❤️


1 birgitta från luleå:

skriven

Ord känns fattiga. Tänker så mkt på dig och Er.
Vet inte vad jag ska säga , känns så futtigt.
Jävla skitcancer. Så fin familj,Oliver vilken charmkille. KÄNNS BARA SÅ JÄVLIGT ATT NI ÄR DRABBADE. Som sagt ord känns så futtigt. Man är bara så arg så jävla arg på denna vidriga sjukdom. Massa styrkekram till dig.

2 birgitta luleå:

skriven

tittar på bilder i din blogg. Såå många fina bilder. Din Oliver, hur kan man få vara så söt. Han ser så go ut så det är inte klokt. Vilken kille. Jag tänker sååå mycket på Er och dig speciellt.
Jag sänder dig healing allt vad jag orkar och kan.
ALLT VAD JAG ORKAR OCH KAN OCH MER DÄRTILL. kram

Svar: Tack snälla! Oliver är verkligen helt underbar och go!:)
Carro

3 Malin Grandell:

skriven

Fastnade inne på din sida just idag.. vill bara skicka massa massa styrkekramar!! <3

Svar: Tack, det behövs! <3
Carro

Kommentera här: